Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já, já, já - a co je na tom špatného, že se starám o sebe? Kdyby to tak dělali všichni, bylo by na světě hezky.

1 0
možnosti

Nic, jenomže by to nemělo být na úkor druhých. Tím neříkám, že je to Váš případ

2 0
možnosti
Foto

Totalita není prostředí, v němž by mohlo vzkvétat lidské zdraví. !!!!;-O

2 0
možnosti

Přitom totalitně vystupují většinou jen ti, kteří mají plnou hubu demokracie - jako například naše tkzv. politická opozice..

:-P:-P:-P

0 1
možnosti

Jo, umírají lidé a je to smutné... Prozradím Vám tajemství - lidé umírali i před covidem a zcela jistě budou umírat i po něm (jestli kdy nějaké "po" bude). Chápu, že Vámi uvedená reportáž Vás mohla zasáhnout, ale nevěřím, že se takhle dojímáte nad každým úmrtím, protože to byste se udojímal, ano, až k smrti (ročně zemře v ČR přes 100.000 osob, to je přes 270 osob za den, tj. přes 11 lidí každou hodinu). Každá smrt je z osobního hlediska tragédie, ale, přestože to z lidského hlediska dokážu pochopit, z pohledu celé společnosti je to (jakkoli to zní ošklivě) marginální (a ano, i v mé rodině už "c19 zabíjel")... A zaváděná plošná opatření postrádají byť jen zlomek proporcionality.

4 0
možnosti

Vážený pane. Jsem již v penzi, ale jsem zdravotník a 40 let jsem pracoval u Záchranné služby. Věřte mi, že jsem za těch 40 let viděl hodně mrtvých a představte si, že mě dojala každá smrt. V tom je asi rozdíl mezi námi

3 0
možnosti
Foto

R^ V podstatě jste vypsal i moje osobní pocity z toho všeho. Smutná karma...

3 1
možnosti

K22a27r46e67l 78F81a90j96t

1. 3. 2021 13:57

Přidávám se ... snad jen s malou výhradou k tomu "prokazatelnému zavlečení" viru ze Zanzibaru, ale to je opravdu jen o tom jestli prokazatelně ano, nebo, že se na tom s velkou pravděpodobností podíleli ... v samotném významu blogu je to vlastně fuk ...

1 0
možnosti

Ano, přesně tak to je. Zdravím.

1 0
možnosti

Dobře jste to napsal, Jirko!

R^

4 0
možnosti

Myslím si, že je celá diskuze vedená špatně. Nemám přesné data různých mutací, ale co jsem viděl čísla úmrtí toho starého Covid 19, vycházela skupina 65+ několikanásobně hůř, než mladší ročníky. Bohužel to vypadá, že se budeme muset připravit, že si tady nebudeme v klidu umírat jen na rakovinu a kardio, ale máme další lišku v kurníku. Vím, zní to necitlivě, ale tak to v přírodě prostě chodí. Otázka je kolik jako společnost za tento zřejmě neodvratitelný fakt chceme zaplatit. Možná zjistíme, že spoléhat se na zdravotnictví není úplně to nejlepší. Ano západní zdravotnictví je úžasné v traumatologii a odstraňování důsledků nezdravého životního stylu, ale už z podstaty medicíny minimálně řeší a vlastně ani neumí to, proč. Životospráva a aspoň nějaký pohyb plus pozitivní nastavení asi bude klíč k dlouhověkosti. Musíme si umět přiznat, že to že zde umírám na jipce je zčásti moje chyba a že lékaři nejsou absolutní vládci nad životem a smrtí.

A samozřejmě, že existují výjimky. Zdravý člověk se zdravym životním stylem a umřel na Covid19 mladý. Ale zřejmě jich nebude moc.

3 1
možnosti

P91e46t21r 51D22a73v23i34d

1. 3. 2021 13:25

Je vidět, že to nechápete. Ano, už je to tak, že všichni nakonec umřeme, protože tak to prostě je. Někdo dříve, i proto že žil nezdravě, nebo jen neměl štěstí. Co je ale nepřijatelné, aby na začátku 21. století umírali lidé proto, že se jim nedostane adekvátní péče a to se dnes už děje, protože není dostatek míst na JIP - např. v Chebu. Každý by měl alespoň dostat šanci.

0 0
možnosti

J91a73n 22M54u68ž21í64k

28. 2. 2021 7:34

Osobně nemám problém dodržovat vše nutné, ale nezlobte se na mě, roušku venku nosit nebudu. To je nařízení, které je naprosto absurdní. Stejně tak pohyb mimo obec. Chodíme se ženou cca 10 km denně, ideálně mimo zástavbu a silnice. Nevím, k čemu jsou takové kraviny dobré. Možná tak k tomu, aby lidé totálně rezignovali na ostatní opatření.

8 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS